“NIRE DIPLOMA NIRE ASKABIDEA” EKITALDIKO ARGAZKIAK

 

 

9.reducido

Nire diploma nire askabidea 2017/Mi diploma mi libertad 2017

 

 

*Joan den Ekainak 30 (17:00) Donostiako, EHUko Filosofia Fakultateko  Aula Magnan, etorkin jatorria duen ikasleek beren ikasketa diplomak jaso zituzten; Jatorkin elkarteak antolatutako, “Nire diploma, nire askabidea” izeneko ekitaldian. Hemen zintzilikatu dituzten ekitaldiko argazkiak.

 

 

 

 

*Ikasle orok, beren integrazioa lortzeko ikasi nahi dute:  etorkizun hobeago bat bilatzeko, integraziorako edo eta beste etorkinei laguntzeko. Ikus azpian jarritako bideoa eta beste urteetan eman dituzten   arrazoiak.

 

 

 

 

 

FOTOS DEL ACTO “MI DIPLOMA ES MI LIBERTAD”

 

 

8.reducido

Nire diploma nire askabidea 2017/Mi diploma mi libertad 2017

 

 

*El ,pasado  30 de junio en el Aula Magna  de la  Facultad de Filosofia (EHU/UPV) de Donostia,  alumnos-as  inmigrantes recibieron sus diplomas; en el acto “Mi diploma, mi libertad”, organizado por Jatorkin.  Estas son las fotos  que han colgado del acto.

 

 

 

*Todxs ellos quieren estudiando integrarse, tener un futuro mejor y ayudar al resto de inmigrantes en la integración. Mira el video y escucha las razones dadas en este acto otros años.

 

 

 

 

Jatorkin

 

 

JATORKIN:

 

JATORKIN Tolosaldeako etorkinen aldeko elkartea da, eta Tolosan dago. bere lan eremua Gipuzkoa osoan barreiatuta dagoen arren eta asmoa gehiago zabaltzea den arren: Honela, Donostian, Goierrin, Erreneterian eta Tolosan lan egiten du. Elkartean etorkinak eta bertakoak daude lanean, gehiengoa marrokiarrak direlarik.

Erkitaldian, erakundeetako ordezkari hauek egon ziren: Kamel El Mehdaoui (Bilboko kontsulako Marrokiareko kontsul orokorra), Maribel Baquero (Gipuzkoako Foru Aldundiko, Bizikidetzaren eta Giza eskubideen zuzendaria), Dukiñe Agirrezabala (Donostiako udaleko zinegotzia), eta Jesús Fernandes Ibañez (Eusko Jaurlaritzako eskolen zuzendaria). Hizlariak: Joseba Ibarra (Berritzeguneko berrikuntza pedagogiko programaren partaidea), Afaf El Haloui (Miribilla eskolako AMPAko presidentea). Moderatzailea: Kike Amonarriz (EITBko aurkezlea)

 

4.reducido

 

JATORKIN:

 

JATORKIN es una asociación pro inmigrantes de Tolosaldea, con sede central en Tolosa. Su ámbito de actuación está repartido por toda Guipúzcoa, siendo las localidades con las que más trabaja Donostia, Rentería, Goierri, y la propia Tolosaldea. Jatorkin es una asociación mixta pro inmigrantes, en la que están inmigrantes, en su mayoría marroquíes y autóctonos.

En el acto estuvieron los siguientes representantes institucionales: Kamel El Mehdaoui (Consul General del Consulado Marroquí de Bilbao), Maribel Baquero (Directora de la dirección de Convivencia y DDHH de la Diputación de Gipuzkoa), Dukiñe Agirrezabala (Concejala del Ayuntamiento de Donostia) y Jesús Fernandes Ibañez (Director de los Centros escolares del Gobierno Vasco). Ponent: Joseba Ibarra (Programa innovación pedagogica del beritzegune) y Afaf El Haloui (Presidente de AMPA de la escuela de Miribilla). Moderador: Kike Amonarriz (Presentador de EITB).

 

3.reducido

Nire diploma nire askabidea 2017/Mi diploma mi libertad 2017

7.reducido

 

5.reducido

Nire diploma nire askabidea 2017/Mi diploma mi libertad 2017

6.reducido

Responder

