👉 POBREZIA ENERGETIKOA, ARMAIRU SOLIDARIOA eta GIZARTE ZERBITZUETAKO ESKAEREK,  GORA 👉 POBREZA ENERGÉTICA, ROPERO SOLIDARIO, y AUMENTAN LAS PETICIONES DE AYUDAS SOCIALES

Irudia

Gizarte zerbitzuetako eskaerek gora egin dute pandemiaren ondorioz; lehen beharrik ez zutenen artera ere hedatu dira. Ikerketa esanguratsu honetan  parte hartu   du EHUk. Gainera, negurako armairu solidariorako bi eskari ditugu;  eta Gipuzkoako Gurutze Gorriak emandako Euskadiko pobrezia energetikoari buruzko datuak ere bai.

📣🟥☔️❄️❄️🧣🧤💚🍂

A consecuencia de la pandemia, han aumentado las peticiones en servicios sociales; incluso personas que nunca habían tenido necesidades las han solicitado. La UPV ha participado en esta representativa  investigación. Además, tenemos dos peticiones para armarios solidarios de invierno;  y datos de Cruz Roja Gipuzkoa sobre la pobreza energética en Euskadi.

Argazkiak/Fotos: Cruz Roja, Haurralde, Hiritarron Harrera sarea/Red de Acogida Ciudadana, Gipuzkoa Solidarioa

*Gipuzkoako Gurutze Gorriak iaz  Euskadi mailan 👉 1.282 familiari eman zien  #PobreziaEnergetikoa   7.274 familia izan dira  proiektua  hasi zenetik , 2015eko urrian,  harrera jaso dutenak. Gainera, COVID-19aren pandemiak gizarte zerbitzuetara jotzen duen jende kopurua “nabarmen areagotu” duela ondorioztatu du Euskal Herriko Unibertsitateak, beste hainbat unibertsitaterekin egin duen ikerketa batean.

*Desde Cruz Roja atendieron  el año pasado a 👉 1.282 familias en #Euskadi frente a la #PobrezaEnergética.  Desde el inicio, octubre de 2015, se han atendido 7.274 familias. Y, por otro lado, os contamos también, que 5  universidades, entre las que  se encuentra la UPV,  han participado en un  estudio  en el que se destaca que el número de personas que acude a los servicios sociales tras la COVID-19 “ha aumentado considerablemente”.

*Bestalde neguaren beste aurpegia badago, hotza eta kalean bizi direnena. Haren gordintasuna ikusirik eskari hauek jaso ditugu:  batetik baztergarritasun egoeran dauden Gipuzkoako emakume eta haurrentzat #ArmairuSolidarioa jarri dute martxan HAURRALDE Fundazioatik. Eta bestetik, Donostialdeako HIRITARRON  HARRERA SAREAk  ere kalean bizi diren pertsonentzat laguntza eskaria egin  digu. Txukun dagoen neguko arropa ematerik  badugu,  eskertuko digute. Dena kontatuko dizugu, segi irakurtzen…

*La otra cara del #invierno es el frío, y la situación de las personas “sin techo”. Por ello tenemos varias peticiones, por un lado, HAURRALDE  Fundazioa necesita activar urgente #RoperoSolidarioInvierno, para niñas, niños y mujeres  en situación de vulnerabilidad de Gipuzkoa.  Y, por otro, la RED de ACOGIDA CIUDADANA de Donostialdea, por su parte, también pide ropa de invierno para las personas que viven en la calle. Os lo contamos todo, sigue leyendo…

Txomin Ondarrek azaltzen du zertan diren energia eranginkortasunerako Gipuzkoako Gurutze Gorriko kitak.
Txomin Ondarre nos explica en qué consisten los kits de microeficiencia energética de Cruz Roja Gipuzkoa.

🟥 ESKARIAK 🟥PETICIONES : ☔️❄️❄️🧣🧤💚🍂

1-Fundación HAURRALDE Fundazioa:

☎️ 665 876 038 ☎️ 943327162 //  ong@haurraldefundazioa.org
Emateko arropa (txukun dagoena) / Prendas para donar (y que están en perfecto estado).

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#NegukoArmairuSolidarioa bultzatzen ari da HAURRALDE Fundazioa, haur eta emakumeentzat: berokiak, txapelak, eskularruak, jertseak behar dituzte. ☎️ 943-327162 //☎️ 665 876 038 – ong@haurraldefundazioa.org Dohaintzan emateko arropa (txukun dagoena) 10etatik 15:00etara, astelehen eta asteazkenetan. Kolon pasealekua 50 Behea Donostia.

HAURRALDE Fundazioa necesita activar urgente #RoperoSolidarioInvierno para niñas, niños y mujeres : abrigos, guantes, gorros, sweters. ☎️ 943327162 //☎️ 665 876 038 –   ong@haurraldefundazioa.org Prendas para donar (y están en perfecto estado). 10h-15h Lunes y miércoles. Paseo Colón 50, bajo Donostia.

🟥  ☔️❄️❄️🧣🧤💚🍂

2-HIRITARRON HARRERA SAREA/ RED DE ACOGIDA CIUDADANA:

📣🟥 ☔️❄️❄️🧣🧤💚🍂

La imagen puede contener: texto que dice "NECESITAMOS LO SIGUIENTE POR FAVOR: HURRENGOA BEHAR DUGU: -Mochilas y Bolsas de viaje -Bufandas, Gorros y Guantes -Abrigos de hombre -Pantalones de hombre -Zapatos y Botas: Tallas 39 a 45 Mantas y Sacos de dormir -Calcetines -Móviles -Bicicletas 米 米 HIRITARRON HARRERA SARFA Mesedez harremanetan jarri: redacogidaciudadana@gmail.com eta zurekin jarriko gara kontaktuarr Por favor, ponerse en contacto a través de: redacogidaciudadana@gmail.com y os contestaremos para la entrega. 631819908"

⚠️🟥 Hiritarron Harrera Sareak salatu duenez, #hotz handiko egun hauetan ez dago #bizilekurik etxerik gabe bizi direnentzat.

⚠️🟥 LaRed Acogida Ciudadana denuncia la falta de recursos habitacionales disponibles para las personas sin hogar en estos días de mucho frío.

Aterperik gabe geratzen diren pertsona batzuk ere gure kaleetan daude. Horregatik, premiazkoa eta beharrezkoa da egoera horri #irtenbidea ematea.

ℹ️ Herritar gisa, honako hauek egin ditzakegu:
– #Mantak ematea
– Neguko #arropa
– Udaltzaingoari deitzea kalean dagoen pertsonaren bat ikusten badugu #aterpetxeren batera bideratu dezaten.

Hiritarron Harrera Sarea: Ametzagaina kalea 57 /Calle Ametzagaina 57 – Donostia
 👉Asteazkenak/Miércoles: 16:00-17:30  Osteguna/Jueves: 16:00-18:00 Ostirala/Viernes: 09.30-12.30

Algunas de las personas que se quedan sin refugio se encuentran nuestras calles. Es por ello que es urgente y necesario dar solución a esta situación.

ℹ️ Como ciudadanas podemos:
– donar #mantas
– #ropa de abrigo
– llamar a la policía municipal si vemos alguna persona en situación de calle para que le deriven a algún #albergue-

Gaiari buruzko Gurutze Gorriko ikus-entzunezko honek merezi  du. German agure erretxinak eta Lucia Gurutze Gorriko boluntario prestuaren bizipena kontatzen digu. German baztergarritasun egoera larrian bizi da.
Mira este video de Cruz Roja sobre el asunto. Germán es un hombre muy cascarrabias y Lucía una joven voluntaria de Cruz Roja con muchas ganas de ayudar. Él vive en una situación de extrema vulnerabilidad.

👉 EHUren IKERKETA:

 👉 INVESTIGACIÓN de la UPV:

Imagen relacionada

Gipuzkoako kanpusa/Campus Gipuzkoa -EHU/UPV-Donostia

COVID-19aren pandemiak gizarte zerbitzuetara jotzen duen jende kopurua “nabarmen areagotu” duela ondorioztatu du EHU Euskal Herriko Unibertsitateak, beste hainbat unibertsitaterekin egin duen ikerketa batean.

Varias Universidades han participado en este estudio  en el que se destaca que el número de personas que acude a los servicios sociales tras la COVID-19 “ha aumentado considerablemente”.

Gizarte zerbitzu erabiltzaile berrien artean,  aniztasuna handia dela esan dute, aurretiaz behar egoeran ez zegoen jendeak ere eskatu baitu laguntza orain.
Hay mucha diversidad entre l@s nuev@s  usuari@s de los servicios sociales,ya que mucha gente que anteriormente no habian estado en vulnerabilidad,  lo han solicitado ahora.

Balear Uharteetako Unibertsitatearekin eta Espainiako hainbatekin egin dute azterlana EHUko ikertzaileek: Madrilgo Complutensea, Salamancako  eta Zaragozakoa Unibertsitateak.

Las Universidades de las Islas Baleares, la Complutense de Madrid la de Salamanca y Zaragoza han participado en este estudio junto con investigadores de la UPV.

EHUk gizarte zerbitzuen 52 zentrotako langileak elkarrizketatuta osatu du bere partea. Orotara, sei autonomia erkidegotako egoera aztertu nahi izan dute:  Andaluziako, Aragoiko, Balearretako, Gaztela eta Leongo eta Madrilgo Autonomia Erkidegoetan, baita Araba, Bizkaia eta Gipuzkoan ere egin dute ikerketa, landa zein hiri eremuan.

La UPV ha entrevistado a trabajadores de 52 centros y, en total, se ha estudiado la situación de 6 autonomías: Andalucía, Aragón, Islas Balearen, Castilla-León y Madrid. En la CAV,  los tres territorios: Araba,  Bizkaia y Gipuzkoa.

Bost unibertsitateek elkarrekin egiten duten bigarren lana da. Gizarte zerbitzuak eta pandemia: eskaera eta erronka gehiago konplexutasunean izena du, eta 2020ko irail eta azaro arteko datuak jaso dituzte bertan. Aurretik, uztailaren eta irailaren arteko egoera aztertu zuten.

Es el segundo trabajo de investigación que realizan juntos. Servicios Sociales y pandemia: Más peticiones y retos en plena complejidad. Recoge datos de entre septiembre y noviembre de 2020; anteriormente, se investigaron los meses de entre julio y septiembre.

 👉 Askotariko erabiltzaileak:

👉 Diversidad de  usuari@s:

Gizarte zerbitzuen ohiko erabiltzaileen kasuan, berriz, egoerak okerrera egin duela ondorioztatu dute. Bestalde, zerbitzuetako langileen artean “nekea” nabaria dela ere agerian utzi dute ikerketan. Gainera, ez dute hobekuntzarik iragarri epe laburrerako: neguan egoerak okerrera egingo duen susmoa dute, negozio gehiago ixteko arriskua baitago.

Se concluye que la situación ha empeorado en el caso de los usuari@s habituales de los Servicios Sociales. Entre l@s trabajador@s ha quedado patente que hay “mucho cansancio” y además, a corto plazo no ven mejoría posible; el invierno recrudecerá todo porque hay más riesgo de cierre de negocios.

Pandemiak gizarte zerbitzuetako egoera okertu du, jende gehiagok jo baitu zerbitzu eske.
La panemia ha empeorado la tención en los servicios sociales; ya que han acudido más usuari@s

Lehen laguntza beharrean ez zeudenek ere jo dute gizarte zerbitzuetara, eta lehendik erabiltzaileak zirenen beharrak areagotu egin dira.

Han recibido peticiones de ayuda de población que nunca la había necesitado,  y las necesidades de l@s que ya eran usuari@s habituales han aumentado.

Egoeraren alde positibo bat azpimarratu dute:  egoera larrian dauden familiek gizarte zerbitzuetara jotzeko “lotsa” galdu dute. “Jendea urratsa egitera ausartu da”.

La parte positiva de  todo esto es, según se destaca  en el estudio, que las familias han perdido la vergüenza de acudir a los servicios sociales. “La gente se ha atrevido a dar el paso”.

Horiek horrela, erabiltzaileak askotarikoak direla esan dute; kontratu ezegonkorrak dituzten pertsonak, diru sarrerarik ez duten gurasoak, eta “pandemiak eragindako gorabehera emozionalak” dituztenak.

Las personas usuarias son diversas, personas con inestabilidad en los contratos , madres y padres sin ingresos, y las personas que sufren los “efectos emocionales de  la pandemia”.

Heterogeneotasun horretan, aurrez aurreko zerbitzuak bertan behera uzteak beren lana zaildu duela salatu dute. Ohartarazi dute arreta telematikoa emateak ondorioak ekar ditzakeela; ikuskatze faltagatik kasuak ez jakinaraztea, besteak beste.

En esa heterogeneidad,  además han trabajado  no presencialmente, al tener que suspenderse el servicio in situ,  y ello ha dificultado el trabajado de l@s trabajador@s sociales. El servicio telemático puede acarrear consigo que sin las visitas de inspección o examen, no se puedan detecten  casos, entre otros.

Familiek gizarte zerbitzuetara jotzeko “lotsa” galdu dute. “Jendea urratsa egitera ausartu da”.
Las familias han perdido la vergüenza a acudirá los servicios sociales. “La gente se ha atrevido a dar el paso”.

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